2014. augusztus 4., hétfő

Fated to Love You 9. és 10. rész! :)

Megérkezett a Fated to Love You két legutóbbi része, és ezennel a sorozat felénél járunk! :D
D-addictsra már korábban kiraktam, de csak most jutottam odáig, hogy ide is megírjam. :)

A kilencedik rész tele van aranyosabbnál aranyosabb jelenetekkel (ahogy ez az alábbi mozgóképeken is látszik), a tizedik viszont szerintem az eddigi legszomorúbb rész. Az eleje nagyon jól indul, a végére viszont megérkeznek azok a csúnya esőfelhők. Majd meglátjátok, miért is mondom ezt most. Nagyon remélem, hogy nem lesznek rossz következményei a dolognak, de bevallom, most egy kicsit elkezdtem félni. :(

Nem is tudok igazán most mást írni, meglátjuk, mi lesz. Ettől függetlenül remélem, hogy velem tartotok továbbra is. :)

  

~ kilencedik rész: Dropbox / Mediafire / Videó
~ tizedik rész: Dropbox / Mediafire / Videó

Jó szórakozást kívánok! :)

17 megjegyzés:

  1. Lexy, köszönöm a 9. és 10. rész feliratát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismét nagyon szívesen, Hetti! :)

      Törlés
    2. Jaj, nem tudom nézni a 9-10. részt. Hogyan kell megnyitni magát a videót, a filmet?

      Törlés
  2. Továbbra is imádni való a két főszereplő! <3 Ez a 9. rész eddig a kedvenc nálam! Főleg mikor Gun megpróbálja elcsábítani az asszonyt és hernyó módjára lopakodik az ágyba! :D Köszönöm a feliratokat! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is tele volt aranyosabbnál aranyosabb pillanatokkal a 9. rész. Örülök, hogy te is élvezed. Nagyon szívesen! :)

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm az új részeket :D :D

    VálaszTörlés
  4. Gunból tör elő a férfi. :D Igazán vicces jelenetekkel volt teletűzdelve a két rész, de most már el lehet mondani, hogy nagyon sajnálja őket az ember - és nem külön, külön, mint eddig, hanem mint párt.
    A féltesót ki kell emelni, hogy egész aranyos - főleg, ha túllép az anyukája irányításán és saját érzéseit is követi.
    Köszönöm az újabb páros feliratot! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is kezd nagyon aranyos lenni Yong. Ha nem lenne ott az anyja, egész helyes mellékszereplőt tudnának faragni belőle. :)
      Nagyon szívesen, Blackfield!

      Törlés
  5. Nagyon szépen köszönöm az újabb részeket! :-D

    VálaszTörlés
  6. 9.résztől hiányos(leszedték), nem tudná valaki pótolni? :(

    VálaszTörlés
  7. milyen sorozat ami hiányzik részekkel.. 9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20 ez mind hiányzik..-:(((((
    valaki tudná pótolni jo lenne. köszönet

    VálaszTörlés
  8. Jujj, annyira be vagyok kattanva a folytatásra, egy kis pozitív, vidám-szerelmes szórakozásra, már csak azért is, mert belezúgtam ebbe a pasiba is, a lányt pedig másik filmből ismerem, ő is nagyon jó. De csak a 8. részig tudtam megnézni. :(

    VálaszTörlés
  9. Kedves romantikus társaim, kedves Fordító, kedves Mindenki! Még csak a 8 részt tudtam megnézni online, de máris sok jót tudok mondani a sorozatról. A főszereplő pasiba rendesen belezúgtam, a szemüveges lány is aranyos, ismerem másik filmből. Hála Istennek, itt van egy aranyos nagymama-anyós, aki nem kiutálja a jövevény menyét, hanem örömmel fogadja. Szinte minden szereplő kedves, aranyos, szerethető, és ami nekem különösen tetszik, hogy van benne ágyjelenet és esküvő, méghozzá nem is a végén, hanem majdnem az elején! Borzasztóan várom a további részeket, láttam már részleteket másutt, tudom, hogy lesznek keserű részek is, de remélem, a sorozat vége nagyon jó lesz, csak már láthatnám! Kellemes szórakozást kívánok mindenkinek!

    VálaszTörlés
  10. Hogyan lehet meg nézni mert egyiket semm nyisa meg

    VálaszTörlés
  11. Sajnos egyik részt se tudom megnyitni. Mit csináljak?

    VálaszTörlés